Lichaamstaal Professional - 10 & 24 sept.

Wat een geluk!
Voor deze Lichaamstaal Professional geldt een tijdelijke aanbieding!
Namelijk: €200,- korting + een gratis 1-op-1 coachingsessie!

De Lichaamstaal Professional training is een interactieve, tweedaagse training waarin je leert non-verbale communicatie te lezen bij anderen en je eigen lichaamstaal effectief te gebruiken.

Wil je nog meer leren? Bekijk ook eens de Lichaamstaal Master voor 5 dagen training!



Lichaamstaal Professional - 10 & 24 sept...

Andries van der Velden

De docenten zijn professioneel en geven op een leuke duidelijke manier les. Dankzij het persoonlijke advies en de theorie uit de lessen heb ik meer inzicht in mijn eigen lichaamstaal en de lichaamstaal van mijn omgeving. Na de training kon ik verder oefenen op een persoonlijke omgeving waar dagelijks filmpjes en foto's worden gedeeld. Kan de lessen zeker aanbevelen, ga zelf in Maart de Master volgen.

Klazina Oldenhuis

Denise is een expert. Tijdens de training had ik ontzettend veel vragen en op alles heb ik een antwoord gehad. Het tempo van de lessen was precies goed. Je leert om zoveel te zien, dat alles dient in te dalen. Tijdens de training kwam ik er achter hoeveel ik niet zag. Nu zie ik veel meer omdat ik het weet. Wat je niet weet zie je niet. Doordat ik nu zoveel meer zie kan ik sneller doorpakken in gesprekken, en krijg ik echt een inkijk of het gedrag congruent is. Wanneer dat niet zo is grijp ik nu sneller in. Het maakt de coaching effectiever die ik inzet.

Joyce Otten

Door de scherpe, humoristische en vooral warme en persoonlijke wijze waarop Denise Dechamps haar enorme expertise overbrengt, heb ik met heel veel plezier en honger naar meer kennis en kunde de professional en master opleiding aan de Body Language Academy gevolgd. Oprecht een aanrader voor iedereen, die geïnteresseerd is en meer wil leren over non-verbale communicatie en gedrag bij anderen en zeker ook bij jezelf.

Huub Lenaers

Goed verzorgde training, duidelijk lesmateriaal en aansprekende praktijkvoorbeelden die in de training aan de orde komen. Daarnaast uitgebreide praktijkoefeningen, zowel binnen als buiten en leerzame evaluaties. Training leert niet alleen het lezen van non-verbale signalen van anderen, maar geeft ook inspiratie voor een betere zelfreflectie. Zou eigenlijk verplichte kost moeten zijn voor “customer facing functies”.